به وب سایت رتبه ساز خوش آمدید

دریافت مشاوره تخصصی زیست: 09124343239

📄 اهمیت امتحان نهایی

دسته بندی :مقاله‌ها 867

تاثیر معدل در کنکور 

امسال قانون تاثیر معدل در کنکور اجرا خواهد شد.

هرساله آموزش و پرورش در نوبت‌های خرداد، شهریور و دی ماه اقدام به برگزاری آزمون امتحان نهایی می نماید.

این آزمون برای دانش آموزان پایه دوازدهم و سایر افرادی که خواهان مدرک دیپلم هستند برگزار می شود.

امتحان نهایی

 این سازمان، به منظور سنجش دانش آموزان پایه دوازدهم و اعطاء مدرک دیپلم به آن‌ها، اقدام به برگزاری امتحانات نهایی 1402 می‌نماید که این روند همانند سایر آزمون‌ها در موعد مقرری انجام می‌شود.

 40 درصد

در سال جاری به دلیل تاثیر مستقیم و 40 درصدی سوابق تحصیلی، علاوه بر دانش آموزان دوره روزانه پایه دوازدهم، بسیاری از متقاضیان کنکور سراسری نیز خواهان شرکت در  آزمون می باشند.

به دلیل اهمیت ویژه نمرات این آزمون، به منظور برنامه ریزی صحیح اطلاع از برنامه امتحانات نهایی 1402 امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد.

ترمیم نمره

دانش آموزان پایه دوازدهم، بزرگسالان و متقاضیان ترمیم نمره، می‌توانند با توجه به برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۴۰۲ ، برای آزمون کنکور سراسری برنامه ریزی مناسبی برای مطالعه داشته باشند.

به منظور راهنمایی دانش آموزان و متقاضیان شرکت در امتحانات نهایی، در ادامه برنامه امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم خرداد 1402 ذکر شده است.

برنامه ریزی دقیق و زمان بندی مناسب و اطلاع از حذفیات امتحان نهایی برای مطالعه دروس امتحانی و اولویت بندی هر یک از این دروس برای مطالعه بیشتر در زمان نزدیک به شروع امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۴۰۲ به قدری مهم است که بخش عمده ای از نمرات و نتایج امتحانات را به خود اختصاص می دهد.

حتما برای موفقیت در امتحانات نهایی بهترین راه این است که در این زمان باقی مانده بر روی متن کتاب درسی مسلط شوید و تمام تمرین های کتاب درسی رو تک به تک حل کنید، و بعد از آن سراغ نمونه سوالات امتحان نهایی بروید و سعی کنید چندین سری آخر سوالات امتحان نهایی رو کامل حل کنید.

🔴 آموزش‌ و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره تا روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت، برای دریافت کد سابقه تحصیلی مهلت‌ دارند.

🔹 مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:  «متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره تا روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ فرصت دارند، به پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به آدرس www.my.medu.ir مراجعه و پس از ثبت اطلاعات تحصیلی، کد سابقه تحصیلی (کد ۱۹ رقمی) را دریافت کنند.
لازم است دانش آموزان برای انتخاب واحد (درس) به مدارس محل تحصیل و فارغ‌التحصیلان به مدارس معرفی‌شده در پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش استان مربوط، مراجعه کنند.»

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    لینک کوتاه:
    error: محتوا محافظت شده است!!