به وب سایت رتبه ساز خوش آمدید

دریافت مشاوره تخصصی زیست: 09124343239

📄جمع بندی نکته و تست، گل دقیقه نود

دسته بندی :مقاله‌ها 540

https://rotbehsaz.com/%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c/جمع بندی نکته و تست گل دقیقه نود است 

میخوام قبل از صحبت درباره کنکور و جمع بندی و نکته و تست، یکم از بحث شیرین و جذاب فوتبال براتون بگم.

فوتبال

فوتبال ورزش خیلی جذابیه، هم ثانیه به ثانیه اش هیجان داره و هم هر لحظه ممکنه با یه حرکت کوچیک سرنوشت بازی و تیم ها تغییر بکنه. یکی صعود کنه و یکی حذف بشه، یکی به رقابت های مهم جهانی یا منطقه ای و قاره ای بره و یکی کلا از دور خارج بشه که از همه چیز حذف بشه.
جدای از این چیزایی که گفتم هرکسی که میخواد فوتبال بازی کنه و در سطح حرفه ای مطرح بشه باید به قول معروف از زمین خاکی و توپ چهل تیکه و پلاستیکی شروع کنه و سالها توپ بزنه. خیلی ها که از خردسالان یا نوجوانان شروع میکنن تا پله پله به جوانان و باشگاه های بزرگ تر و مطرح تر برسن و بعد هم امید و تیم ملی بزرگسالان. کلی باید روی خودشون سرمایه گذاری مالی و بدنی و زمانی انجام بدن تا بتونن بیفتن توی راهی که اونا رو به هدفشون برسونه. حالا این هدف هم اسطوره و معروف و محبوب میکنه و هم ورزشکار و هم جنبه های برگشت مالی و سرمایه پولی براشون داره که صد البته فکر به همه اینا دلنشینه.
حالا با اینهمه حساسیت که این بازی داره که جنبه های مختلف مالی رو هم درگیر خودش میکنه. باعث رقابت میشه. برنامه ریزی منظم و دقیق و اصولی میخواد. زمان گذاشتن خیلی مهمه. تمرین فردی و جمعی و رعایت بعضی چیزا مثل تغذیه و ساعت خواب و سراغ هر نوع تفریحی نرفتن مهم میشه. و تازه بعد از سالها تمرین و تلاش به مسابقات حساس میرسن.
بعد توی بازی هم ممکنه هر اتفاق و صدمه و اشتباهی باعث بشه نتیجه بازی در پند ثانیه زیر و رو بشه که توی یه لحظه یه حرکت میتونه گل دقیقه نود باشه و بازی باخته رو تبدیل به برده یا برعکس کنه. و اینجوری میشه که فوتبال میشه بازی دقایق.

زندگی خیلی شبیه فوتباله

برای رسیدن به یه هدف و زندگی ایده آل توی ذهنمون باید کلی تلاش کنیم و خودمون و مقدمات رو آماده کنیم تا بعد بتونیم لذت رفتن از یه مسیر هموار رو داشته باشیم. درواقع اول کلی سختی بدنی و ذهنی و هزینه کردن مالی داریم تا بعدش بتونیم به آرامش رفتن در مسیر موفقیت برسیم.
یه زمان هایی همه اسباب و مقدمات کار رو سالها آماده کردیم و توی یه بازی نهایی درست زمانی که ممکنه همه چیز خراب بشه یه گل دقیقه نود میتونه ناجی ما بشه. توی زندگی و کنکور هم یه لحظه های ما فرصت زدن گل دقیقه نود رو پیدا می کنیم که میتونه سرنوشت آینده و زندگی ما رو تغییر بده.

حالا وقت گل زدنه
سالها درس خوندیم، خودمون رو با انواع کتاب، جزوه، کلاس، آزمون و فیلم آماده کردیم و چندماه مونده به کنکور برسیم. اگه تاحالا عالی خونده باشیم پس جمع بندی و نکته و تست میتونه بهترین تیر خلاص برای کنکورمون باشه که خیالمون رو از هر جهت راحت کنه با این کلاس محکم کاری میکنیم. اگه هم تاحالا به هر دلیلی نتونسته باشیم بخوبی بخونیم یا خوب تست بزنیم یا نتونستیم به جمع بندی مطالب برسیم پس نیاز به یه گل دقیقه نود داریم که بدونیم بقیه زمان رو از دست نمیدیم و بهترین نتیجه رو میتونیم بگیریم.

کلاس نکته و تست یا جمع بندی ویژه کنکور

در 10 جلسه 5 ساعته برگزار می شود. یعنی 50 ساعت کلاس که در این زمان تمامی مباحث و پایه های به طور کامل تدریس می شود.

همین اول از خودتان این سوال را بپرسید، چطور ممکن است 50 ساعت کلاس شرکت کنم و تمامی پایه و مطالب تدریس شود، در کنارش تست زده شود و مثال حل شود و هیچ تاثیری نداشته باشد؟
مطمینا جواب شما به خودتان تغییر وضعیت درسی تان در هر هفته خواهد بود. شما این تغییر را در فهمیدن و درک مطالبی که به طور ناقص فرا گرفته اید خواهید دید. زمانی که نقاط ضعف درسی خود را تحت پوشش قرار میدهید و تبدیل به نقطه قوت خواهید کرد. مسلما در سر کلاس با زدن تست های آموزشی و آزمایشی، تست های تالیفی و شبیه سازهای کنکور به بهترین آمادگی خواهید رسید.

گل دقیقه نود رو بزن
در این جلسات به شما برنامه روزانه داده خواهد شد که بدانید بر چه اساسی و چه موضوعی بخوانید. با حل تمرین جملات صحیح و غلط متن کتاب رو بطور کامل برای خودتان موشکافی می کنید. از شما آزمون گرفته می شود و گروه های متعدد برای رفع اشکال درسی هست که براحتی می توانید تمامی سوالهای درسی تان را بپرسید. و در نهایت جزواتی که روی پنل کاربری گذاشته می شود و یا بصورت چاپی در اختیار شما قرار داده می شود که مجموعه کامل و جامعی برای رسیدن به هدفتان در اختیار شما قرار داده شده است که بتوانید در زمان کمی به بهترین نتیجه ممکن برسید.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    لینک کوتاه:
    error: محتوا محافظت شده است!!